en fullspekad lördag!

idag vakna jag kl 4 på morgonen i usa . jag låg vaken  till kl 6  . åt frukost och sen så bada jag  ett tag i poolen. efter det ducha jag för att bli av med kloret.vi åkte runt i bilen  o kolla på afärer. vi stanna vid ett köpsenter och jag köpte solglasögon. det är ca 40 grader varmt .det bräns . ( vi är i finix )  jag köpte pennor för att måla på crocks men jag har inga bra crocks  ( bara ett par som är dö slitna ) alla foppa ( crocks ) var i xs istellet för min stolek  s .  vi var hemma igen och jag kolla på en gammal interjuv med michael jackson (han är död så det visas massor med klipp/ interjuver på tv) . äter på TGIF ( thanks god for fredays )  mums! mätt ;) menm vi ska kolla på fopp men neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej ! åååh in ga i min stolek :(   nu ska jag bara slöa ´!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0