en evig julafton

För mig blir snön och det gråa vädret likadant som på julafton .Det känns som att snart tar jag fram tomten sjunger jul sånger och äter gröt.men ärligt .forskningar har visat attdom flesta brukar bli deprimerade eller mer lätt iriterade på vintern.Och vissa älskar snön fortfarande .Okej jag har tröttnat men dom som gillar snön ska fortfarande få gilla den .Men jag kan gå och tänka på pepparkakor .HELP ME I DONT WANT TO LIVE IN THE SNOW !!!Det kan nog monga holla med om.jo vart tar all snö vägen ?Kommer sverige se ut som ett hav snart `? undrar bara .Solen har varit framma idag och igår. då fick jag en vårig kännsla i kroppen .I FEEL GOOD !!


Dear Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0